کفسابی ماندگار

کفسابی ماندگار فعال در ارائه خدمات کفسابی سنگسابی

کفسابی ماندگار

کفسابی ماندگار فعال در ارائه خدمات کفسابی سنگسابی

  • ۰
  • ۰

به نقل قول از شرکت کفسابی http://www.kafcabi.ir  بسیاری از مالکان خانه این روزها عملکرد اتاق های  نشیمن و اتاق های خانوادگی را ترکیب می کنند. این امر باعث ایجاد تعادل فکری بین سبک ها  می شود ، جایی که عناصری از قبیل صندلی راحت ، نور  خوب و دسترسی به کتاب ، بازی و تلویزیون همه با هم هماهنگ عمل می کنند، لایه های بافت ، رنگ شاد و مبلمان  چهار ایده اصلی است که مطرح می شود.

1- مکان هایی برای مکالمه ،خواندن  قرار دهید

 دکوراسیون خود را برای تشویق گفتگو ، خواندن و تفکر تغیر دهید در اتاق نشیمن خود و در کل طبقه اول ،  کتابهایی را  انتخاب کنید، فضاهای آرام که در آنها نمایش و خواندن کتاب است. ، دیواری از قفسه های کتاب به سبک صنعتی ، تمام کتاب های مورد علاقه خود را  نگه می دارد ، در حالی که دو مبل تطبیق ، فضای زوج را برای کشش و خواندن کنار هم فراهم می کند.

2- استفاده از طرح های هوشمندانه و شیک

اسفاده هز طرح های هوشمند  و شیک در خانه  ساخته شده ، یک بخش دلپذیر  در این فضا قرار داده است و به آن جلوه خاصی می دهد.لوازم خانگی شیک و هوشمند  باعث صرفه جویی در مصرف انرژی وزیبایی خانه میشود

3- استفاده از رنگ های شاد

استفاده تز رنگ های شاد در خانه باعث زیبایی منحصر به فرد باعث شادی و ارامش بخش بودن نیز میشود.واگر رنگ ان را با لوازم خانه ست کنیم یک هماهنگی خوب به وجود می اید.

4- نورپردازی مناسب

برای نورپردازی مناسب  استفاده از نور طبیعی  بسیار زیبا است و نیز باعث صرفه جویی در مصرف نیز میشود

شرکت کفسابی  کفسابی

 

  • ۹۸/۰۵/۲۰
  • ویدا علی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی