کفسابی ماندگار

کفسابی ماندگار فعال در ارائه خدمات کفسابی سنگسابی

کفسابی ماندگار

کفسابی ماندگار فعال در ارائه خدمات کفسابی سنگسابی

  • ۰
  • ۰

به نقل قول از شرکت کفسابی فعال در زمینه کفسابی http://www.kafcabi.ir این که آیا شما در حال به اشتراک گذاشتن ایده های خود با یک طراح هستید یا خودتان مبلمان خریداری می کنید ، داشتن درک کاملی از سبک مورد علاقه خود می تواند کمک بزرگی باشد. اگر عاشق زیبایی و ناهموارهای مواد طبیعی - مانند تیرهای چوب خشن و سنگ تراشیده - و فضاهای راحت که به فضای عالی اشاره دارد ، سبک روستایی ممکن است درست در دکوراسیون شما باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این سبک محبوب ، از جمله عناصر اصلی ، پالت های رنگی ، مبلمان و لوازم جانبی ، است.

سبک روستایی چیست؟

سبک روستایی از صمیم قلب پذیرای زیبایی طبیعی فضای بیرون از منزل است. مواد تا حد ممکن خام و غیرقابل نفوذ با تیرهای چوب ، آجر و سنگ استفاده میشود . مبلمان بزرگ و راحت و منسوجات گرم و دنج با الهام از جنگل ها ، دشت ها ، رودخانه ها و دریاچه ها ،در حالی که سبک روستایی از گذشته الهام گرفته است ، تعبیر امروز بسته به حساسیت طراحی شخصی شما می تواند به مبلمان مدرن تر  تکیه کنید.

سبک روستایی:

سبک روستایی از مواد طبیعی  خام و آلی هستند. به چوب های زنده ، پرتوهای سنگین ، چرم ، سنگ ، آجر ، مس ، سنگ صابون و تخته سنگ استفاده میشود. در فضاهای روستایی ، چوب یک ماده اصلی است و نه فرآورده دیگر

عنصر اصلی:

رنگهای طبیعی خانه های روستایی به سمت رنگهایی که مستقیماً از طبیعت کشیده می شوند تمایل دارند - به رنگ قرمز زنگ زده یک برگ پاییز افتاده فکر کنید ، نه براق قرمز موتور آتش. رنگ هایی از مواد طبیعی مانند سنگ و چوب گرم را با رنگ و لهجه در سایه های مشابه برای ظاهری غنی و دنج ببخشید.

طراحی داخلی خانه به سبک روستایی

استفاده از مبلمان بزرگ و به رنگ طبیعت، در یک فضای روستایی خوب به چشم میخورد . به دنبال میزهای قهوه ای چوبی جامد و صندلی  های چرمی باشید. جامدات بخش عمده ای از اثاثه یا لوازم داخلی را تشکیل می دهند ، و بافت نقش بزرگی را نسبت به الگوی بازی می کند - به چرم ، مخملی نرم ، پارچه های کتان یا با جزییات کلاسیک فکر کنید و از ان ها در دکوراسیون خانه استفاده کنید .
ویژگی های آشپزخانه های روستایی:

آجر و سنگ. مواد طبیعی یک ضروری است . تخته سنگ ،  ، آجر ، روکش سنگ و یا حتی اجاق آجری یا شومینه آشپزخانه را در نظر بگیرید. چوب طبیعی پرتوهای چوب ، کفپوش چوبی ، کابینت  چوبی ، میز مزرعه ،  باعث ایجاد  فضای گرمی در یک آشپزخانه روستایی می شوند. روشنایی نرم. البته شما به سطح کار روشن  نیاز دارید. اما در یک آشپزخانه روستایی ، همچنین زیباست که این گزینه را داشته باشید که کمی تیره و کمرنگ شود و درخشش گرم بخورد. . به دنبال کابینت در برنجهای عتیقه ، مس چکش یا برنز روغن زده شده باشید. یا از چیزهای عجیب و غریب تر مانند سخت افزارهای پیچشی یا سنگی استفاده کنید.

شرکت کفسابی کفسابی

  • ۹۸/۰۵/۲۴
  • ویدا علی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی