کفسابی ماندگار

کفسابی ماندگار فعال در ارائه خدمات کفسابی سنگسابی

کفسابی ماندگار

کفسابی ماندگار فعال در ارائه خدمات کفسابی سنگسابی

  • ۰
  • ۰
تمیز کردن کف خانه های ما همیشه یکی از وظایف خسته کننده برای اکثر ما است. گاهی اوقات برای کفسابی، ما فقط وقت خود را برای دست زدن و زانو نداریم تا کف زمین را تمیز کنیم. به همین دلیل ما نوآوری های ماشین کفسابی را برای انجام این ترفند برای ما داریم.

کفسابی

دستگاه های کفسابی کف یکی از آن نوآوری های مفید هستند که مشکلات تمیز کردن را حل می کنند. ما در سال 2019 از برخی از بهترین دستگاه های کف سابی برای این بازبینی استفاده می کنیم و فقط به شما یک تصویر واضح تر از توابع و پتانسیل آن ها برای کمک به خانه هایتان را می دهیم.

این بهترین دستگاه کفسابی کف در این لیست است و بهترین انتخاب ما در سال 2018 است.

این مدل وارد شده از Koblenz قادر به تمیز کردن سطوح مختلف با موتور 4.2 آمپر است. این بسته شامل 5 جفت از برس های خراشیدگی و صیقل دادن است. کدام یک از قلم مو کفسابی است که دارای مویی است که ملایم روی کف زمین است. اسکراب و پد نیز به تمیز کردن و پاکسازی عمیق زمین کمک می کند. این نیز شامل بند ناف 18 پا است که برای تمیز کردن کف خانه های شما مناسب است.

براق گردن کف زمین با کفسابی

این دستگاه مینی کفسابی لهستانی قطعا کوچک است اما وحشتناک با چرخ های سنگین خود را برای مانور سریع و قابل حمل است. دوچرخه برقی دوار برش چرخشی که کار می کند و چرخش 470 دور در دقیقه است قادر به انفجار از طریق تمام آوار در گوشه های خانه. این اولین دستگاهی است که از تکنولوژی کف سابی میکرو فایبر استفاده می کند. استفاده از آن بسیار آسان است زیرا شما در هنگام استفاده از آن نیازی به هیچ وسیله خاصی ندارید. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که تمیز کننده کف خود را بگذارید و بقیه کار را بلافاصله انجام دهید. به علاوه، آن را نیز آسان برای استفاده از پا فعال فعال قدرت.
و از همه مهمتر، این بسته شامل 6 پد شامل کفپوش های کف زمین برای کفسابی پارکت گسترده ای، پد های میکروفیبر برای کف های سخت و کفپوش های آهنی برای کف های چوبی است. این مدل همه کاره در این بررسی است و همچنین آسان ترین و قابل حمل است.
 
با یک سیم پاشنه 23 پایی برخورد کرد. همچنین برای انواع کف سابی مناسب است. ساخته شده با مواد با اثر بالا و یا پوشش. این همچنین یک مسیر 9.5 اینچ را با دو دیسک متناوب چرخشی که در 2200 دور در دقیقه چرخانده می شود پوشش می دهد. شامل موتور 160 وات، یک منطقه ذخیره سازی بند ناف، دسته تلسکوپی و گرفتن پروانه است. این بسته شامل 2 عدد برس خراشیدگی برس نایلون، صفحات پشتی حلقوی و 2 قلاب و 3 پا از کفسابی و پاکسازی میکروفیبر قابل تعویض و قابل استفاده مجدد است.
اگر نگران باشید که ممکن است به کف های خود آسیب برساند، پس از آن نگران نباشید زیرا آن سبک وزن است و به اندازه کافی کفایت می کند تا کف خود را بدون آسیب رساندن به زیبایی آن به هیچ وجه لطمه بزند.
کفسابی و سنگ سابی ماندگار
  • ۹۸/۰۵/۰۳
  • ویدا علی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی